Tiedot ja ohjeet huollon varaukseen



Huollon voit varata nykyään myös verkossa uudistuneen kalenterin ansiosta.
Siirry verkkovarauskalenteriin tästä.


Voit varata myös huollon sähköpostilla tai puhelimitse
myynti@bas-shop.fi tai 044 4021 260

Huollamme polkupyörät ammattitaidolla merkkiin ja malliin katsomatta. Huollamme pyörät paikallisesti Helsingin Malmilla. Pyörähuoltoon saa tuoda pyörän ilman ajanvarausta ja teemme huollot heti ensimmäiseen vapaaseen aikaan. Ruuhka-aikoina suosittelemme, että varaat pyörälle huollon, jotta pyörä ei seiso turhaan huollossamme odottaen vapaata aikaa. Liikeeseemme on helppo tulla möys Vantaalta, Espoosta tai Keravalta hyvän junaverkoston ansiosta.


Huollon tuominen ja noutaminen

Tuote tulee tuoda meille viimeistään varausta edeltävänä päivänä. Huolto on valmiina varauspäivänä viimeistään 17:00. Valmistumisesta ilmoitetaan erillisellä viestillä.

Huoltoehdot

  1. Asiakas sitoutuu sovittuihin huoltotoimiin mitkä ovat sovittu huoltomääräyksessä.
  2. Mikäli huollon kohteena olevassa tuotteessa on jokin piilevä vika ja vian korjaaminen vaatii osien vaihtamista olemme yhteydessä asiakkaaseen mikäli tuotteen hinta on yli 10% huollon kokonaishinnasta. Muussa tapauksessa vaihdamme vaurioituneen osan/osat uusiin.
  3. Huoltotyöllä on kolmen (3) kuukauden takuu. Uusilla varaosilla on valmistajan myöntämä takuu. Takuu ei sisällä normaalia kulumista tai väärinkäytöstä aiheutuvaa ennenaikaista hajoamista.
  4. Mikäli asiakas peruu aloitetun huollon liike perii huoltotöistä huoltohinnaston mukaiset hinnat, sekä asennettujen varaosien hinnan. Mikäli tuotteesta on irroitettu osia emme kiinnitä niitä takaisin, jos huolto perutaan.
  5. Tuote pitää olla noudettuna huollon valmistumispäivästä lukien kymmenen päivän (10pv) jälkeen. Ylimenevästä säilytyksestä perimme 5€ per arkipäivä.
  6. Reklamaatiotapauksissa pyydämme, että olette välittömästi yhteydessä BAS-Shop Oy:n henkilökuntaan. Tuotetta ei saa käyttää ennen kuin tuote on korjattu.
  7. Mikäli haluat vanhat varaosat on siitä mainittava huoltoa luovuttaessa. Emme säilytä varaosia muuten vaan laitamme ne kierrätykseen.
  8. Asiakkaan tietoja käytetään suoramarkkinointiin, ellei toisin sovita. Suoramarkkinoinnista on aina mahdollisuus kieltäytä.
  9. BAS-Shop Oy:lla on oikeus muuttaa huollon ehtoja tai hintoja ilman erillistä ilmoitusta.
  10. BAS-Shop Oy:lla on oikeus käyttää huollettavaa tuotetta panttina asiakkaan velvollisuuksien täyttämisen vakuudeksi.
  11. Tilanteessa, jossa tuotetta ei ole noudettu 3kk sisällä valmistumispäivästä on BAS-Shop Oy:llä oikeus ilman tuomioistuimen tuomiota realisoida huollettava tuote tai tuotteet. BAS-Shop Oy:llä on oikeus pidättää realisoinnista mahdollisesti saamansa myyntitulo erääntyneiden säilytys-, huolto- ja varaosasaatavien ja muiden mahdollisten saatavien kustannusten kattamiseksi.
  12. Asiakas hyväksyy huoltoehdot luovuttamalla tuotteen huoltoon.

Noutoehdot

  1. Tuotteet noudetaan yhdestä osoitteesta ja palautetaan samaan osoitteeseen.
  2. Huolto laskutetaan yhdessä erässä.
  3. Noutohuollot mahdollisia vain huoltopaketeille.
  4. Noudot ja palautukset sovitaan aina tapauskohtaisesti.
  5. Noutopalvelu on voimassa toistaiseksi ja BAS-Shop Oy:llä on oikeus muuttaa ehtoja ilman erillistä ilmoitusta.
  6. Mikäli tuotteelle ei tehdä huoltoa BAS-Shop Oy perii 30€ käsittelykulun toimituskulujen lisäksi.
  7. Huollettavasta tuotteesta on poistettava kaikki pikakiinnityksellä olevat varusteet. (Lastenistuimet, irtokorit, irtolukot, irtovalot yms...) Mikäli varusteita ei ole irroitettu emme voi kuljettaa tuotetta huoltoon. Pyydä apua tuotteiden poistossa mikäli et itse niitä saa irti.
  8. Asiakas sitoutuu huolto- ja noutoehtoihin tilatessaan huollon.
  9. Tuotteet palautetaan vasta, kun huolto on täysin maksettu.
  10. Maksu suoritetaan tuotteiden palautuksen yhteydessä tai muuten sovitulla tavalla.
  11. Huoltojen maksutapoina käy käteinen, sekä yleisimmät pankki ja luottokortit. Myös visa electron toimii. Ei Diners/Amex.


Huolto- ja noutoehdot päivitetty 08.11.2019